Powiadom mnie o dostępności

Łańcuchy rozrządu do AUDI A3 8V

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Na dole

Ciężar [kg]: 0.35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

129,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu

Ilość ogniw łańcucha: 170

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

204,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

204,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy

Ilość ogniw łańcucha: 96

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,94

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

135,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.2

184,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

184,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 06k 109 158 ad

Ilość ogniw łańcucha: 170

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

130,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Na dole

Ciężar [kg]: 0.187

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

163,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.6

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

189,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

189,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Na dole

Ciężar [kg]: 0.35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

100,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.6

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

250,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A3 8V

Łańcuch rozrządu – rola i charakterystyka elementu

Łańcuch rozrządu w aucie AUDI A3 8V odpowiada za sterowanie powietrzem dostarczanym do cylindrów, a także usuwanie z nich spalin, które gromadzą się po zapłonie mieszanki paliwowo-powietrznej. Element ten współpracuje z częściami takimi jak wałki rozrządu, zawory dolotowe oraz zawory wylotowe. To bardzo ważny komponent układu rozrządu – aby zapewnić jego poprawną pracę, stosuje się także elementy prowadzące, nazywane ślizgami. Ważny jest również napinacz, który niweluje zmiany związane z rozciągnięciem się łańcucha.

Łańcuch rozrządu w samochodach AUDI A3 8V – jak rozpoznać jego awarię?

Pierwsze objawy awarii łańcucha rozrządu w pojeździe AUDI A3 8V dostrzec może każdy kierowca. Najpopularniejsze symptomy, których nie powinno się ignorować, to przede wszystkim głośna praca rozrządu po uruchomieniu zimnego silnika, charakterystyczne „terkotanie”, którego częstotliwość zwiększa się wraz ze wzrostem obrotów silnika oraz utrata mocy. Kolejny objaw to zwiększone spalanie jednostki napędowej, jak również zapalenie się kontrolki silnika na desce rozdzielczej samochodu.

Jak dbać o łańcuch rozrządu w samochodach AUDI A3 8V?

Łańcuch rozrządu to bardzo ważny element, który jest niezbędny do prawidłowej pracy auta AUDI A3 8V. Zadbanie o jego sprawność i żywotność jest zatem kluczowe dla sprawnej jazdy. Jednym z najważniejszych czynników jest stosowanie oleju silnikowego wysokiej jakości, którego gęstość i inne parametry będą dostosowane do zaleceń producenta samochodu. Warto również pamiętać o dostatecznie częstej wymianie oleju i szybkiej reakcji na jakiekolwiek ubytki, a także unikaniu dynamicznej jazdy przy nierozgrzanym silniku.