9 produktów
Wybierz auto
3RG84236
Materiał: Aluminium
248,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
248,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
10,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
10,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000119
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
256,39
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
256,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGASP1403
179,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
179,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN028
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Aluminium
396,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
396,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP305167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
325,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
325,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG83507
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
11,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83530
Wymiar gwintu: M14 x 1,25
Specyfikacja: Junta 14 x 20
10,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
10,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000158
Materiał: Aluminium
210,38
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
210,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu CITROËN C8, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego CITROËN C8 nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu CITROËN C8.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.