10 produktów
Wybierz auto
0510340052
Materiał: Stal
80,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
80,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN015
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
135,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
135,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305165
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
210,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
210,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
61,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
130,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETESU0015
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
190,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
190,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN112
Dla numeru oe: 1 121 127
872,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
872,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOFR008
266,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
266,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10000067
Materiał: Aluminium
284,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
284,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
10,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
10,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu FORD FUSION, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego FORD FUSION nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu FORD FUSION.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.