9 produktów
Wybierz auto
102,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOHY501
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
79,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC54712
Materiał: Blacha stalowa
112,88
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
112,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOHY500
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
91,34
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOHY507
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
93,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN26M0501JPN
107,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN26M0502JPN
106,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000078
Materiał: Stal
72,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000077
Materiał: Stal
78,16
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
78,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu HYUNDAI GETZ, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego HYUNDAI GETZ nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu HYUNDAI GETZ.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.