8 produktów
Wybierz auto
TOP821662
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
65,27
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
65,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOHY512
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
158,01
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
158,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETESU0027VR1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelką miski olejowej
295,15
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
295,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBMOHY506
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
107,74
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
107,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC54712
Materiał: Blacha stalowa
114,80
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
114,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOHY505
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
38,00
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
38,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000077
Materiał: Stal
78,16
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
78,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83532
Długość [mm]: 16
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
10,49
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
10,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu KIA CERATO, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego KIA CERATO nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu KIA CERATO.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.