Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Miski olejowe do LAND ROVER

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

121,85 zł
121,85 zł

Dostawa na wtorek, 30 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
186,61 zł
186,61 zł

Dostawa na wtorek, 30 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER

Do czego służy miska olejowa w aucie LAND ROVER?

Miska olejowa to element wyposażenia samochodu LAND ROVER, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego LAND ROVER nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu LAND ROVER.

Jak działają miski olejowe mokre w samochodzie LAND ROVER?

W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w

przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.

Miski olejowe suche w pojazdach LAND ROVER – jak działają?

W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.