Powiadom mnie o dostępności

Miski olejowe do LAND ROVER FREELANDER

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 3RG83502

Miska oleju 3RG 83502

Ciężar [kg]: 0.04, Wymiar gwintu: M12x1,25, Specyfikacja: Junta 10,5x20,50x2
10,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację LAND ROVER

Części zamienne do LAND ROVER

Do czego służy miska olejowa w aucie LAND ROVER FREELANDER?

Miska olejowa to element wyposażenia samochodu LAND ROVER FREELANDER, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego LAND ROVER FREELANDER nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu LAND ROVER FREELANDER.

Jak działają miski olejowe mokre w samochodzie LAND ROVER FREELANDER?

W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w

przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.

Miski olejowe suche w pojazdach LAND ROVER FREELANDER – jak działają?

W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.