8 produktów
Wybierz auto
NTYBMORE003
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, z otworem na czujnik poziomu oleju
254,71
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
254,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10000116
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Stal
82,95
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
82,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510340063
Materiał: Aluminium
210,64
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
210,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMONS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, z otworem na czujnik poziomu oleju
235,66
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
235,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700969
Materiał miski olejowej: Aluminium
248,68
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
248,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMONS013
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
107,52
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
107,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479701150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
307,33
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
307,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177588
Długość [mm]: 421
Ciężar [kg]: 3.65
Rozwiń więcej danych
348,85
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
348,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu RENAULT FLUENCE, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego RENAULT FLUENCE nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu RENAULT FLUENCE.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.