5 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
161,46
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
161,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,59
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
86,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06 52 063
Długość [mm]: 932
Rozwiń więcej danych
128,98
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
128,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: W/o oil sensor hole
130,83
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
130,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.28
Zdjęcie producenta: 1
144,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
144,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu SUZUKI IGNIS II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego SUZUKI IGNIS II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu SUZUKI IGNIS II.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.