Powiadom mnie o dostępności

Miski olejowe do VOLVO S40 II

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: stal
80,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Inc, SIL-2, Materiał miski olejowej: stal
135,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Aluminium
182,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Inc, SIL-2, Materiał miski olejowej: Aluminium
396,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Sekcja: częsć dolna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową o...
187,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Materiał miski o...
115,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 394, Szerokość [mm]: 200, Wysokość [mm]: 128, Ciężar [kg]: 1.174, Sekcja: cz�...
188,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Artykuł uzupełn...
81,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.14, Materiał: stal, Masa [g]: 1140
123,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 3RG83530

Miska oleju 3RG 83530

Wymiar gwintu: M14 x 1,25, Specyfikacja: Junta 14 x 20
10,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 3RG83507

Miska oleju 3RG 83507

Wymiar gwintu: M14x1,25, Specyfikacja: Junta 20x14
11,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Materiał miski o...
219,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBMOVV001

Miska olejowa NTY BMO-VV-001

Materiał: Aluminium, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszczelki miski o...
691,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: stal
87,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT49386

Miska olejowa FAST FT49386

Materiał: Aluminium
233,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, Materiał miski o...
322,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Do czego służy miska olejowa w aucie VOLVO S40 II?

Miska olejowa to element wyposażenia samochodu VOLVO S40 II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego VOLVO S40 II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu VOLVO S40 II.

Jak działają miski olejowe mokre w samochodzie VOLVO S40 II?

W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w

przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.

Miski olejowe suche w pojazdach VOLVO S40 II – jak działają?

W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.