13 produktów
Wybierz auto
Producenci
155,99
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
155,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,54
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
47,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,50
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
42,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h109463ae
100,38
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
100,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,98
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
115,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
99,90
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
99,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551016410
124,78
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
124,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551016310
138,02
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
138,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
118,53
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
118,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015910
176,43
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
176,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
140,26
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
140,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
233,39
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
233,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
262,14
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
262,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie AUDI A5 8F to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie AUDI A5 8F może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie AUDI A5 8F to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.