35 produktów
Wybierz auto
SKV39SKV042
Ciężar [kg]: 0.11
98,62
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
98,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
149,91
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
149,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
204,23
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
204,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Liczba aktywnych styków: 2
131,86
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
131,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
128,74
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
128,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
210,50
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
210,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 059 115 243 b
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
104,68
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
104,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
146,19
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
146,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
110,43
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
110,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0106
117,94
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
117,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0114
110,18
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
110,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33103269
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
106,20
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
106,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
237,04
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
237,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 109 257 l
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
217,18
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
217,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.109
138,74
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
138,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102653
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
120,73
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
120,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,83
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
71,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,72
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI A5 8F wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI A5 8F charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI A5 8F powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.