11 produktów
Wybierz auto
INA551012010
226,38
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
226,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.161
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
143,70
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
143,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551011810
209,23
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
209,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551012210
161,69
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.125
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
115,71
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
115,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.253
Gwint wewnętrzny [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
172,19
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
172,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Wymiar gwintu: M 24
Rozwiń więcej danych
67,77
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
67,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,00
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
68,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042210101700
Ciężar [kg]: 0.34
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
214,99
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
214,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
137,78
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
137,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
297,46
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
297,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W124 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W124 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W124 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.