9 produktów
Wybierz auto
JPG1318250200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
81,93
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
81,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 120 050 0211
84,58
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
84,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042210101700
Ciężar [kg]: 0.34
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
196,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
196,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
291,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
291,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.164
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
162,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
162,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.253
Gwint wewnętrzny [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
168,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
168,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551012010
222,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551012210
151,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
151,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
138,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
138,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.