10 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 601 050 0711
102,26
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
102,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551012210
161,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
302,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
302,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
68,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
68,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.253
Gwint wewnętrzny [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
172,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
172,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551012610
137,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
137,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.164
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
130,35
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
130,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
139,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
139,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551012010
226,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
226,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042210101700
Ciężar [kg]: 0.34
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
214,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
214,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.