Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do TOYOTA RAV 4 III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz łańcucha rozrządu INA 551 0139 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu INA 551 0139 10

0445551013910

163,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

163,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 600 802

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 600 802

TOP600802

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

81,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

81,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 600 809

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 600 809

TOP600809

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu

56,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

56,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA RAV 4 III

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu TOYOTA RAV 4 III

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie TOYOTA RAV 4 III to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie TOYOTA RAV 4 III może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie TOYOTA RAV 4 III – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie TOYOTA RAV 4 III to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.