13 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV21SKV031
Ciężar [kg]: 1.06
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
374,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
374,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.1
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,54
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
128,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
164,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
164,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510541220
Ciężar [kg]: 0.1
Wymagana ilość: 1
61,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
61,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
636,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
636,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151323401
Ciężar [kg]: 0.22
Wymagana ilość: 1
137,88
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
137,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112600800
65,02
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
65,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150400
16,05
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
16,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,72
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
42,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,76
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
41,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551019410
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
105,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
105,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,08
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
106,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW POLO IV to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW POLO IV może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW POLO IV to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.