13 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV21SKV031
Ciężar [kg]: 1.06
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
374,79
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
374,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.1
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
99,18
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
99,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
127,31
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
127,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150400
15,41
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
15,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445551019410
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
104,52
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
104,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,85
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
150,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,10
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
42,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
629,96
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
629,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
121,67
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
121,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510541220
Ciężar [kg]: 0.1
Wymagana ilość: 1
60,80
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
60,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151323401
Ciężar [kg]: 0.22
Wymagana ilość: 1
137,86
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
137,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,66
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
41,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112600800
62,99
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
62,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW POLO IV to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW POLO IV może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW POLO IV to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.