Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW POLO IV

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Wewnątrz

Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,17

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

72,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 54

Wymiar gwintu: M6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,11

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

74,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,24

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

62,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

91,04

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

91,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW POLO IV

VW POLO IV – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW POLO IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW POLO IV – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW POLO IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW POLO IV – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW POLO IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.