11 produktów
Wybierz auto
Producenci
159,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1113150400
15,89
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
15,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117281
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zabezpieczeniem
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h10950, 066109507
56,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,02
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
90,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
100,09
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
100,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
48,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479115740
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy
Wymiar gwintu: M 22
Rozwiń więcej danych
88,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117375
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
108,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
81,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER V to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER V może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TRANSPORTER V to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.