Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do VW TRANSPORTER V

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

138,95 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,36 zł
16,36 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
119,11 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
125,15 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,94 zł
62,94 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
113,49 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
93,26 zł
93,26 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
113,18 zł
113,18 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
77,79 zł
77,79 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,92 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu VW TRANSPORTER V

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER V to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER V może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER V – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TRANSPORTER V to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.