Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do VW TRANSPORTER V

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBI BILSTEIN
METZGER
TOPRAN
BGA
BORSEHUNG
HEPU
MAXGEAR
PIERBURG
VIKA
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.26.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

134,54

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

134,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

185,87

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

185,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu METZGER 0899035

Średnica zewnętrzna [mm]: 88

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

214,96

zł/szt.

Kraków: wt. 23.09

U ciebie: wt. 23.09

214,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu TOPRAN 113 724

Tryb pracy: Hydrauliczny

95,95

zł/szt.

Kraków: wt. 23.09

U ciebie: wt. 23.09

95,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu TOPRAN 116 740

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,04

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

81,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VIKA 11091788401

VIKA 11091788401

VIJ11091788401

80,91

zł/szt.

Kraków: wt. 23.09

U ciebie: wt. 23.09

80,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 27-0689

Grubość [mm]: 28

Szerokość [mm]: 14.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,73

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

72,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu BGA OCV0116

Grubość [mm]: 28

Średnica wewnętrzna [mm]: 52

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,33

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

85,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
HEPU 21-5000

HEPU 21-5000

HEP215000

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

114,90

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

114,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu METZGER 2411035

Średnica zewnętrzna [mm]: 88

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,12

zł/szt.

Kraków: wt. 23.09

U ciebie: wt. 23.09

143,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 40201

Ciężar [kg]: 0.071

Zdjęcie producenta: 1

106,12

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

106,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 40198

Grubość [mm]: 28

Szerokość [mm]: 14.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,80

zł/szt.

Kraków: pon. 22.09

U ciebie: pon. 22.09

95,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER V

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu VW TRANSPORTER V

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW TRANSPORTER V jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie VW TRANSPORTER V?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW TRANSPORTER V, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

VW TRANSPORTER V – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER V to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.