Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
106,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 0.372
Rozwiń więcej danych
94,85
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
94,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
207,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
207,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
294,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.372
Zdjęcie producenta: 1
187,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
176,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie AUDI TT I (8N). Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie AUDI TT I (8N) nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie AUDI TT I (8N) posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.