Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do AUDI TT I (8N)

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 150, Ciężar [kg]: 0.15, Długość opakowania [cm]: 25.5, Szerokość opakowania ...
81,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 150, Jakość: OE Improved, Długość [mm]: 1200, Szerokość [mm]: 23, Kolor: nie...
194,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 150, Długość [mm]: 1200, Szerokość [mm]: 23, Podział zębów: 8
61,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 150, Szerokość [mm]: 23
51,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 150, Długość [mm]: 1200, Szerokość [mm]: 23, Materiał: HNBR (uwodorniony Acry...
83,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 150, Szerokość [mm]: 23, Ciężar [kg]: 0.131, Artykuł uzupełniający / informa...
62,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 150
59,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Pasek rozrządu AUDI TT I (8N) – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie AUDI TT I (8N) pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu AUDI TT I (8N) – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.