13 produktów
Wybierz auto
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
448,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
448,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
448,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
448,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
530,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
530,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
307,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
279,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
COV2800014007180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
520,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
520,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
657,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
657,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554027A
Ilość połączeń: 2
440,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
249,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
249,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV109866
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
1 315,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
1 315,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
249,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
249,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.166
Rozwiń więcej danych
286,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510541207
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
57,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI TT I (8N) wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI TT I (8N) charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI TT I (8N) powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.