6 produktów
Wybierz auto
JAV45519
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 33
49,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
49,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,87
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
49,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505514
Średnica [mm]: 55
Wysokość [mm]: 19.5
Rozwiń więcej danych
38,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4505519
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 33
41,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
41,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC47635C
Ciężar [kg]: 0.44
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
263,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
263,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4505513
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
40,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
40,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie MITSUBISHI SPACE RUNNER I. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie MITSUBISHI SPACE RUNNER I nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie MITSUBISHI SPACE RUNNER I posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.