Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska rozrządu do SKODA

29 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBI BILSTEIN
GATES
MAXGEAR
INA
SWAG
HART
VIKA
AUTOMEGA
OPTIMAL
TRUCKTEC AUTOMOTIVE

167,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

167,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

97,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

97,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

366,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

366,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
SWAG 33 10 0170

SWAG 33 10 0170

SWA33100170

Szerokość [mm]: 26, 30

Ciężar [kg]: 0.53

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

145,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 22356

Ciężar [kg]: 0.175

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

230,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

230,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 22346

Ciężar [kg]: 0.372

Zdjęcie producenta: 1

191,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

191,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu SWAG 30 92 2347

Ciężar [kg]: 0.4

Zdjęcie producenta: 1

140,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

140,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

277,41

zł/szt.

Kraków: śr. 26.11

U ciebie: śr. 26.11

277,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu HART 361 827

Szerokość [mm]: 27

Ciężar [kg]: 0.372

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,28

zł/szt.

Kraków: pt. 28.11

U ciebie: pt. 28.11

95,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 22340

Ciężar [kg]: 0.173

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

227,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

298,11

zł/szt.

Kraków: śr. 26.11

U ciebie: śr. 26.11

298,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska rozrządu INA 533 0030 20

Szerokość [mm]: 27

Średnica zewnętrzna [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

169,93

zł/szt.

Kraków: śr. 26.11

U ciebie: śr. 26.11

169,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska rozrządu MAXGEAR 54-0435

Ciężar [kg]: 0.45

Wysokość 1 [mm]: 100

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

102,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska rozrządu MAXGEAR 54-0658

Ciężar [kg]: 0.26

Wysokość 1 [mm]: 94.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

78,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska rozrządu MAXGEAR 54-0001

Ciężar [kg]: 0.26

Wysokość 1 [mm]: 46.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

77,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 21722

Ciężar [kg]: 0.3

Zdjęcie producenta: 1

183,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

183,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu SWAG 32 92 2339

Ciężar [kg]: 0.026

Zdjęcie producenta: 1

92,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

92,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

120,78

zł/szt.

Kraków: śr. 26.11

U ciebie: śr. 26.11

120,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.19.112

Dla numeru oe: 06b 109 477

122,90

zł/szt.

Kraków: śr. 26.11

U ciebie: śr. 26.11

122,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VIKA 19030359401

VIKA 19030359401

VIJ19030359401

99,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 25.11

99,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

SKODA – napinacz paska rozrządu

Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie SKODA. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.

Jak sprawdzić stan napinacza paska rozrządu w samochodzie SKODA?

Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie SKODA nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.

SKODA – jak prawidłowo zamontować napinacz paska rozrządu?

Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie SKODA posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.