87 produktów
Wybierz auto
20,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
30,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341876673
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
28,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
28,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.01
Zdjęcie producenta: 1
27,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość 1 [mm]: 6
Wysokość 2 [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
16,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
17,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041777006700
Specyfikacja: 1
50,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
50,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341326470
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
29,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341240290
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
60,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
60,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)/acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
18,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
18,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
16,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119500400
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
12,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
12,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103257
Wysokość [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
19,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341217320
Kształt: Okrągły
Materiał: Guma
36,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
36,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
39,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS7323
Szerokość 1 [mm]: 10
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
38,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
38,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713677200
Materiał: Aluminium, acm (poliakryl-kauczuk)
59,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
59,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041777006600
91,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
91,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SKODA uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie SKODA, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie SKODA, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).