6 produktów
Wybierz auto
ASH4502253
Długość [mm]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
109,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
109,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4502236
Średnica [mm]: 62
Wysokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
72,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
72,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR333286
Ciężar [kg]: 0.572
Ilość: 1
44,10
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
44,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT37651
Ciężar [kg]: 0.18
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
97,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
103,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533010810
121,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie TOYOTA HILUX VI. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie TOYOTA HILUX VI nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie TOYOTA HILUX VI posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.