13 produktów
Wybierz auto
AIC57970
123,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX370004
80,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRTCFT000
94,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETERH0003
324,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
91,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV251182
282,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471TCC2
118,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRTCCT000
91,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAFC2301
146,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85268
94,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45307
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
89,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45316
83,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45310
277,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
277,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa rozrządu w samochodzie PEUGEOT BOXER II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu PEUGEOT BOXER II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu PEUGEOT BOXER II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.