5 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 116
Szerokość [mm]: 25.4
Rozwiń więcej danych
82,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
82,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 152
Długość [mm]: 1448
Rozwiń więcej danych
85,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
85,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 116
Długość [mm]: 1105
Rozwiń więcej danych
84,17
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
84,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 116
Długość [mm]: 1105
Rozwiń więcej danych
98,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
98,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 116
Szerokość [mm]: 25
97,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
97,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek rozrządu w samochodzie PEUGEOT BOXER II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.