8 produktów
Wybierz auto
0341153740
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340813414400
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341355150
43,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
43,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR720282
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,73
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
16,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS5334
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Materiał bloku silnika: Aluminium
Rozwiń więcej danych
12,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0797
30,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie PEUGEOT BOXER II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie PEUGEOT BOXER II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie PEUGEOT BOXER II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).