Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT TWINGO

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Masa [g]: 325
78,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45327

FAST FT45327

Masa [g]: 154
65,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200958221, Masa [g]: 139
85,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45329

FAST FT45329

Masa [g]: 129
47,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200 102 677, 8200 102 678, 8200 653 631, 8200 653 638, Strona zabudowy: głowica cyl...
64,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.05, Wymagana ilość: 1, Masa [g]: 50
17,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT TWINGO – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT TWINGO to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT TWINGO – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT TWINGO rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT TWINGO – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT TWINGO nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.