🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do SEAT ATECA

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pokrywa napędu rozrządu FEBI BILSTEIN 171353
Pokrywa napędu rozrządu FEBI BILSTEIN 171353
Strona zabudowy: od strony czołowej, Ciężar [kg]: 0.98, Materiał: metal, Ilość: 1, Artykuł uz...
221,56 zł
221,56 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu TOPRAN 118 529
Obudowa rozrządu TOPRAN 118 529
Strona zabudowy: głowica cylindra, góra, Materiał: tworzywo sztuczne, PP (polipropylen), Artykuł...
67,75 zł
67,75 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu TOPRAN 119 274
Obudowa rozrządu TOPRAN 119 274
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem s...
79,72 zł
79,72 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

SEAT ATECA – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie SEAT ATECA to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

SEAT ATECA – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu SEAT ATECA rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu SEAT ATECA – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu SEAT ATECA nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.