4 produkty
Wybierz auto
040124504
Strona zabudowy: Góra, z przodu
Ciężar [kg]: 0.167
Rozwiń więcej danych
26,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03715
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
32,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
32,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP109109
Strona zabudowy: Wewnątrz, góra
Materiał: Tworzywo sztuczne
11,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040124502
Strona zabudowy: Z tyłu, góra
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
14,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW CADDY II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW CADDY II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW CADDY II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.