🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW POLO V

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

222,19 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,62 zł
69,62 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
67,75 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
79,72 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,07 zł
75,07 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,69 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
76,64 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
87,48 zł
87,48 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,20 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW POLO V – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW POLO V to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW POLO V – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW POLO V rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW POLO V – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW POLO V nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.