23 produktów
Wybierz auto
Nr art: INAFB5PK830
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN6PK1830
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040138431
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1460
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG4118101800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040128947
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04210500061460
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY0500061830
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03555PK830
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947837
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987947948
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN6PK1460
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987946031
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03575PK828
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKMV6PK1460
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1462
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03655PK825
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1830
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1830
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: INAFB6PK1460
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu BMW Z4 E86. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu BMW Z4 E86.