Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do FORD MAVERICK

59 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.211
62,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.107
23,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2100, Szerokość [mm]: 21.4, Ilość żeber: 6
42,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2100, Ilość żeber: 6
50,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2100, Ilość żeber: 6
56,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2090, Ilość żeber: 6
59,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.2
51,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576216MC

Pasek klinowy GATES 6216MC

Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
21,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
15,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2100, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
63,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2080, Ilość żeber: 6
43,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2083, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
73,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0925C

Pasek klinowy DAYCO 13A0925C

Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13
23,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.13
26,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1150, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
22,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx925

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx925

24,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 680, Ilość żeber: 3
16,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 650, Ilość żeber: 3
15,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2100, Szerokość [mm]: 21.4, Ilość żeber: 6
43,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu FORD MAVERICK

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu FORD MAVERICK. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu FORD MAVERICK.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie FORD MAVERICK

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FORD MAVERICK może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

FORD MAVERICK – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FORD MAVERICK pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.