Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do HYUNDAI ELANTRA VI

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK1285

Długość [mm]: 1285

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

25,88

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

25,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 5PK1810S

Długość [mm]: 1810

Ilość żeber: 5

57,45

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy HART 930 682

Długość [mm]: 1810

Szerokość [mm]: 17.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,09

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

38,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1285

Długość [mm]: 1285

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,49

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1285

Ciężar [kg]: 0.135

50,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA6PK954

Długość [mm]: 954

Ilość żeber: 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,54

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

36,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 298

Długość [mm]: 955

Ilość żeber: 6

33,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 28979

Długość [mm]: 1775

Ciężar [kg]: 0.181

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI ELANTRA VI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu HYUNDAI ELANTRA VI

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu HYUNDAI ELANTRA VI. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu HYUNDAI ELANTRA VI.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie HYUNDAI ELANTRA VI

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie HYUNDAI ELANTRA VI może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

HYUNDAI ELANTRA VI – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie HYUNDAI ELANTRA VI pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.