Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do KIA SORENTO III

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK2415

Ciężar [kg]: 0.243

84,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

84,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK2125

Ciężar [kg]: 0.215

69,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 3PK796SF

Długość [mm]: 773

Szerokość [mm]: 10.68

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK2413

Długość [mm]: 2413

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1318105200

Długość [mm]: 2413

Ilość żeber: 6

69,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

69,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK2411S

Długość [mm]: 2411

Ilość żeber: 6

68,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy HART 917 750

Długość [mm]: 2415

Ilość żeber: 6

56,24

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

56,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK2415

Długość [mm]: 2415

Ilość żeber: 6

42,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

42,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK2128

Długość [mm]: 2128

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 016

Długość [mm]: 2415

Ilość żeber: 6

56,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA SORENTO III

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu KIA SORENTO III

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu KIA SORENTO III. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu KIA SORENTO III.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie KIA SORENTO III

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie KIA SORENTO III może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

KIA SORENTO III – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie KIA SORENTO III pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.