Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do MERCEDES-BENZ KLASA G W460

83 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 960, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
16,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.227
70,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576265MC

Pasek klinowy GATES 6265MC

Długość [mm]: 938, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
18,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.13
26,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2120, Ilość żeber: 6
59,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1030, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 935, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
14,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 875, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
19,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1145, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
19,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 13
22,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 965, Szerokość [mm]: 10
20,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1350, Szerokość [mm]: 13
31,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2053, Ilość żeber: 6
56,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 013 997 8292, Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 13
21,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6PK2120, Długość [mm]: 2120, Ilość żeber: 6
43,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2050, Ilość żeber: 6
37,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2050, Ilość żeber: 6
55,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx1015

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx1015

29,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G W460

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G W460. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MERCEDES-BENZ KLASA G W460.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W460

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W460 może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

MERCEDES-BENZ KLASA G W460 – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W460 pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.