Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do NISSAN PATROL GR IV

51 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1150, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
22,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.14
31,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.13
26,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1138, Szerokość [mm]: 10
20,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1150, Szerokość [mm]: 13
25,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1075, Szerokość [mm]: 13
27,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV10AVx1140

Pasek klinowy SKF VKMV 10AVx1140

24,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 913, Szerokość [mm]: 13
21,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1065, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X1065LA
25,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 915, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X915LA
18,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A1140C

Pasek klinowy DAYCO 10A1140C

Długość [mm]: 1140, Szerokość [mm]: 10
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx1050

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx1050

30,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx780

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx780

27,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 013 997 8292, Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 13
21,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0775C

Pasek klinowy DAYCO 13A0775C

Długość [mm]: 775, Szerokość [mm]: 13
22,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1075, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X1075LA
19,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV13X1150LA

Pasek klinowy JAPKO 13X1150LA

Parametr: 13X1150LA
20,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 775, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X775LA
16,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X925LA
18,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu NISSAN PATROL GR IV

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu NISSAN PATROL GR IV. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu NISSAN PATROL GR IV.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie NISSAN PATROL GR IV

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie NISSAN PATROL GR IV może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

NISSAN PATROL GR IV – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie NISSAN PATROL GR IV pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.