Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do NISSAN X-TRAIL I

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 12.5, Specyfikacja: Open-sided, Toothed
33,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Szerokość [mm]: 21, Ilość żeber: 6
63,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2250, Ilość żeber: 6
52,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kau...
73,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0900C

Pasek klinowy DAYCO 13A0900C

Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 13
23,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
67,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.226
74,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 938, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
23,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Ilość żeber: 6
53,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0357XPA907

Pasek klinowy GATES XPA907

Długość [mm]: 907, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kau...
70,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Ciężar [kg]: 0.23, Ilość żeber: 6
59,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 6, dla długości paska klinowego [mm]: 2247
86,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx940

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx940

31,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 935, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X935LA
17,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Ilość żeber: 6
55,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0975C

Pasek klinowy DAYCO 13A0975C

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13
24,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKFVKMV137x975

Pasek klinowy SKF VKMV 13.7x975

35,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2241, Ilość żeber: 6
67,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Ilość żeber: 6
50,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu NISSAN X-TRAIL I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu NISSAN X-TRAIL I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu NISSAN X-TRAIL I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie NISSAN X-TRAIL I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie NISSAN X-TRAIL I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

NISSAN X-TRAIL I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie NISSAN X-TRAIL I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.