W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.
5 produktów
Wybierz auto
HAR334313
Długość [mm]: 1045
Ilość żeber: 6
28,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
28,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INAFB6PK1043
Długość [mm]: 1043
Ilość żeber: 6
36,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
36,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTM3PK576ELAST
Długość [mm]: 576
Ciężar [kg]: 0.039
Rozwiń więcej danych
43,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
43,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03576PK1148
Długość [mm]: 1148
Szerokość [mm]: 21.36
Rozwiń więcej danych
44,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
44,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT3PK576SF
Długość [mm]: 576
Szerokość [mm]: 10.7
Rozwiń więcej danych
37,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
37,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu OPEL COMBO E. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu OPEL COMBO E.