5 produktów
Wybierz auto
CTM3PK576ELAST
Długość [mm]: 576
Ciężar [kg]: 0.039
Rozwiń więcej danych
45,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INAFB6PK1043
Długość [mm]: 1043
Ilość żeber: 6
38,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SNRCA3SPK576
Długość [mm]: 576
Ilość żeber: 3
Rozwiń więcej danych
30,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03576PK1148
Długość [mm]: 1148
Szerokość [mm]: 21.36
Rozwiń więcej danych
43,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT3PK576SF
Długość [mm]: 576
Szerokość [mm]: 10.7
Rozwiń więcej danych
38,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu OPEL COMBO E. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu OPEL COMBO E.