Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do OPEL MONTEREY

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 2285, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
71,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 815, Ilość żeber: 4
18,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X1025

Pasek klinowy INA FB 10X1025

Długość [mm]: 1025, Szerokość [mm]: 10
20,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.079
23,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 803, Szerokość [mm]: 14.24, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-...
31,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576221MC

Pasek klinowy GATES 6221MC

Długość [mm]: 1025, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
22,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.063
26,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
39,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 815, Ilość żeber: 4
19,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 815, Ilość żeber: 4
22,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 963, Ciężar [kg]: 0.065, Ilość żeber: 4
23,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 962, Ilość żeber: 4
23,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 962, Ilość żeber: 4
26,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
36,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1450, Szerokość [mm]: 13
26,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576491EXL

Pasek klinowy GATES 6491EXL

Długość [mm]: 1525, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
39,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576718ES

Pasek klinowy GATES 6718ES

Długość [mm]: 1050, Szerokość [mm]: 17, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
47,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 962, Ilość żeber: 4, Masa [g]: 70
28,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
40,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 962, Ilość żeber: 4
22,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu OPEL MONTEREY

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu OPEL MONTEREY. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu OPEL MONTEREY.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie OPEL MONTEREY

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL MONTEREY może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

OPEL MONTEREY – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL MONTEREY pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.