Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do OPEL MONTEREY B

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 2285, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
71,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
39,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
40,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx1250

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx1250

25,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.207
38,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ciężar [kg]: 0.21, Ilość żeber: 6
41,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576480MC

Pasek klinowy GATES 6480MC

Długość [mm]: 1250, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
33,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2285, Ciężar [kg]: 0.233, Ilość żeber: 6
58,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0990C

Pasek klinowy DAYCO 10A0990C

Długość [mm]: 990
20,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576267MC

Pasek klinowy GATES 6267MC

Długość [mm]: 988, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
24,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.23
78,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A1253C

Pasek klinowy DAYCO 13A1253C

Długość [mm]: 1253, Szerokość [mm]: 13
28,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
61,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ilość żeber: 6
36,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
58,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2040, Ciężar [kg]: 0.208, Ilość żeber: 6
39,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2285, Ilość żeber: 6
61,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1250, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
24,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2285, Ilość żeber: 6
65,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2285, Ilość żeber: 6
57,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu OPEL MONTEREY B

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu OPEL MONTEREY B. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu OPEL MONTEREY B.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie OPEL MONTEREY B

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL MONTEREY B może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

OPEL MONTEREY B – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie OPEL MONTEREY B pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.