41 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03554PK855
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987947896
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575PK870
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUAD04R855
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987947898
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04210500050880
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04210500040895
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DEN4PK855
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03555PK869
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0369VKMV4PK855
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03574PK855
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DEN5PK880
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV5PK880
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG4318101500
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1118101600
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0369VKMV4PK895
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0369VKMV5PK882
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ASH1124PK895
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASH1125PK880
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1418103000
Dostawa na środę, 3 lipca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu SUBARU FORESTER II. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu SUBARU FORESTER II.