Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do TOYOTA LAND CRUISER J100

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 2240, Ilość żeber: 6
55,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576467EXL

Pasek klinowy GATES 6467EXL

Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
26,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2238, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
70,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
45,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1237, Ilość żeber: 4, Masa [g]: 93
34,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1238, Ilość żeber: 4
25,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2245, Ilość żeber: 6
50,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1238, Ilość żeber: 4
29,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1720, Ilość żeber: 4
39,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SNRCA10AV1000

Pasek klinowy SNR CA10AV1000

Długość [mm]: 1000, Masa [g]: 75, Szerokość 1 [mm]: 10
20,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2238, Ilość żeber: 6
56,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X1000

Pasek klinowy INA FB 10X1000

Długość [mm]: 1000, Szerokość [mm]: 10
21,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.09
40,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.112
47,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
34,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV10AVx1005

Pasek klinowy SKF VKMV 10AVx1005

20,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A1000C

Pasek klinowy DAYCO 10A1000C

Długość [mm]: 1000, Szerokość [mm]: 10
20,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1720, Ilość żeber: 4
33,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1238, Ilość żeber: 4
31,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu TOYOTA LAND CRUISER J100

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu TOYOTA LAND CRUISER J100. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu TOYOTA LAND CRUISER J100.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER J100

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER J100 może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

TOYOTA LAND CRUISER J100 – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER J100 pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.