Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do TOYOTA SUPRA

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA6PK1936

Długość [mm]: 1936

Ilość żeber: 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

55,54

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

55,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT AD06R1940

Długość [mm]: 1940

Ciężar [kg]: 0.19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,27

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

43,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 005

Długość [mm]: 1930

Ilość żeber: 6

47,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

47,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1938

Długość [mm]: 1938

Ilość żeber: 6

42,76

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

42,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS DMV-9006

Długość [mm]: 1936

Parametr: 6pk1936

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,83

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

94,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy HART 368 973

Długość [mm]: 1930

Ilość żeber: 6

44,98

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

44,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

75,45

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

75,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1938

Długość [mm]: 1938

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,46

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

88,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1936

Długość [mm]: 1936

Ilość żeber: 6

52,31

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

52,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA SUPRA

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu TOYOTA SUPRA

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu TOYOTA SUPRA. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu TOYOTA SUPRA.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie TOYOTA SUPRA

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie TOYOTA SUPRA może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

TOYOTA SUPRA – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie TOYOTA SUPRA pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.