Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do CHEVROLET CAPTIVA

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

141,49 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
127,47 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,56 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
80,15 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
112,18 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
160,50 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
79,33 zł
79,33 zł

Dostawa na czwartek, 16 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,19 zł
66,19 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,14 zł

Dostawa na piątek, 17 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację CHEVROLET

Części zamienne do CHEVROLET

Pasek rozrządu CHEVROLET CAPTIVA – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu CHEVROLET CAPTIVA – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.