19 produktów
Wybierz auto
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
329,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
308,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554005A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
201,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
201,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
77,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
82,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
224,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
224,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554004A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
176,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
176,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 143
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
171,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401425
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
273,59
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
273,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
192,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
192,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
365,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
365,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV9501
152,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9502
132,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427005710
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
124,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.178
Rozwiń więcej danych
268,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.178
Rozwiń więcej danych
238,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
113,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
110,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401424
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
273,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. CHEVROLET CAPTIVA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód CHEVROLET CAPTIVA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie CHEVROLET CAPTIVA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.