Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 171

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,04

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

103,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 171

Długość [mm]: 1368

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

98,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 201

Długość [mm]: 1608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

88,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 171

Szerokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

116,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER GRAND VOYAGER V

Pasek rozrządu CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.