18 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
155,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
155,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
39,35
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
39,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847205010
55,77
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
55,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11154
Ilość podłączonych styków: 2
85,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
77,75
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
77,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2066JPN
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Ilość połączeń: 3
63,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Rozwiń więcej danych
183,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
183,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
42,77
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
152,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
152,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
59,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
59,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
94,28
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
94,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
46,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005083
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
39,92
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 29.68
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
133,82
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
133,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
71,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
71,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
124,99
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
124,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV70720288
133,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
133,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
87,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
87,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie LEXUS GS, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów LEXUS GS z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie LEXUS GS czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach LEXUS GS sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach LEXUS GS nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.